Zure Argazki Bloga kudeatu

Sortu zure Argazki Bloga orain!

2000ko Zuhaitz Eguna

Landare bana hartu, aitzurra, haur bakoitzaren txapa, markatutako tokiak bilatu, zuloa egin, gehiago sakondu, landatu... Gehien-gehienok ere gutixko dakigu basozaintzaz, baina gure-gurea egiten dugu basoa zaindu beharra dagoela.

Erantzunak ikusi/idatziMap Mapa ikusi 43.1644214661 -1.52911663055

Lizentzia : Lizentzia Librea Creative Commons BY-SA (Aitortu-PartekatuBerdin)
1999ko Zuhaitz Eguna

Haur txiki eta haundiak eta, irakasle eta gurasoekin batean -argazkietan ikusiko denez- osaba-izebak animatzen dira, aitatxi-amatxiak, lagunak...
1998ko Zuhaitz Eguna

Ikuspegi honetan hobe ikusten da Bagordiko inguru hori, zein den, eta nola zegoen. Eta zer egun ederrak tokatu zitzaizkien lehen urte haietan! Otsaila-martxoan egiten dela kontutan hartuta.
1997ko Zuhaitz Eguna

Jakina, ez da gure emaitza hutsa izan. Jende aunitzen lanari esker zaintzen da natura eta herri lurrak. Gure ekarpena txiki eta xumea da, baina balio afektibo handikoa.
1996ko Zuhaitz Eguna

Bagordiko Tiro-zelaia pasa, malda beheiti, goiti, eta eskuinaldean, Sobre izeneko derminoan egin ziren 1996 eta 2000. urteen arteko Zuhaitz egunak. Orain inguru hori ikusi eta gezurra dirudi hain soilduta zegoela, ... »
Parkeko zuhaitza

Amaitzeko, 25. urteurren hura oroitzeko Ikastolako parkean landatu zen zuhaitza. Balio sinboliko handikoa. Esker mila Blog honetara hurbildu zareten guztiei. Benetan, gozamena izan da azken 11 hilabete hauetan Baztan Ikastolaren ... »
Irakasleak

Ezin genuen argazki bilduma hau bukatu Ikastolako maisu eta andereñoen aipamen berezi bat egin gabe. Beti egon dira eta daude hor, gelan, patioan edo parkean, Ikastolaren eguneroko jardueretan eta ekitaldi ... »
Parkeko bazkaria

Ohi denez, festak eskatzen zuen mahai luze baten bueltan denak biltzea, bazkari batean. Eta bazkalondoko kantak eta dantzak Prest larunbaterako?
Elizondoko Korala

Ekitaldi guzien errepasoa egin nahi genuen, baina hainbertze izan ziren, sobera luzatzen ari zaigun. Bertso afaria, hitzaldiak, omenaldiak... Elizondoko koralaren emanaldia hemen duzue, Ikastolaren 25. urteurren haien ospakizun solemneen lekuko ... »
1995ko argazki erakusketa

Aurten Inteneten bidez egin dugun argazki erakusketa, argazki digitalekin, duela 15 urte modu tradizionalago batean egin zen, panelekin eta paperezko argazkiekin. Arizkunenean.
Plazan dantzan

Mutil dantzak ezin izan ziren falta, Elizondoko plazan egin zen jaialdian.
Plazan dantzan

Jaialdi handia egon zen plazan, hainbertze dantzarirekin. Bi argazki hauek muestra txiki bat baino ez dira.
1995eko inauteak

Urte bereiza zen Ikastolarendako, eta Inaute bereziak ere izan ziren.
1995eko inauteak

Gaileta talde oso bat, aski koloretsua, eta zaportsua, doike, gibelean dituzten izozki erraldoiekin. Gogoratzen ez dugun da zer erran nahi ote zuten K.E.K. letra horiek.
Pilota txapelketak

Argazki bakar bat ekarri dugu,haurren mailetako saridunena. Baina helduen txapelketak ere egon ziren, neska zein mutiletan.