Zure Argazki Bloga kudeatu

Sortu zure Argazki Bloga orain!

Diapositibak

Mapa ikusi

• Ikasle ohien bestaIkasle ohien besta

Maiatzak 8 zen hitzordua, Txokoto aldean, eta itxaropen guziak bete eta gainditu ziren. Kostaia baina denak argazkian sartzea. Beno, argazkilaria kenduta.

• Ikasle ohien bestaIkasle ohien besta

Antxitonea trinketeak itxura paregabea erakutsi zuen, eta giroa ere apartekoa izan zen. Arras polita izan zen aspaldi ikusi gabeko lagunak berriz topatzea, urteekin gutxi-asko aldatutako aurpegiak... Argazki bilduma ikus dezakezue Facebook-en dugun gunean.

• Ikasle ohien bestaIkasle ohien besta

Beti izaten dira hunkigarriak andereño Mari Karmenen hitzak, eta seguru bera ere hunkitu zela berteen hitz eta soinuekin. Egun guzia izan zen sentipen arras berezien bilduma bat

• Ikasle ohien bestaIkasle ohien besta

Bertsolaria eta kitarra jolea, eguneko sentsazio bereziak biltzen, bertso musikatuetan

• Ikasle ohien bestaIkasle ohien besta

Ikasle ohien artean artista aunitz ditugula aprobetxatuz saio politak izan ziren bazkalondoan

• 2011eko Zuhaitz Eguna2011eko Zuhaitz Eguna

Aurtengo Zuhaitz Egunaren argazki albuma Ikastolaren Guraso Elkartearen Blogean ikus dezakezue, "Albunak 3" botoian sakatuz. Eta album berri bat eginen dugu , heldu den astean barna, Zuhaitz Egun guztien argazki gehiagorekin. Ikuspegi zabalago bat izateko.

• 2010eko Zuhaitz Eguna2010eko Zuhaitz Eguna

Zuhaitz egunen bertze ikuspegi bat, landaketeraino oinezigotzen direnen taldea. Irudi gehiago, Guraso Elkartearen Blogeko argazki albumetan. "Albunak 1" atalean daude 2009 eta 2010ekoenak.

• 2009ko Zuhaitz Eguna2009ko Zuhaitz Eguna

2009rako erabaki genuen urtero toki berean egitea, landaketen jarraipen bat egin ahal izateko.  Eta ordutik hortxe ari gara, eta ez da erreza. Baina erran bezala, hats luzeko lasterketa da, "de fondo". Argazkian Zuhaitz Egunaren bertze ikuspegi bat bildu nahi izan dugu, gosariaren ondoko dantzena.

• 2008ko Zuhaitz Eguna2008ko Zuhaitz Eguna

2008an Elbete aldera mugitu ginen, Autrin mendi magelera. Haizeak fuerte jotzen du negu partean, baina eguraldi onakin toki polita eta erreza da ibilaldi bat egiteko. Animatzen bazerete, ikusiko duzue zuhaitz landareak ari direla poliki-poliki egiten.

• 2007ko Zuhaitz Eguna2007ko Zuhaitz Eguna

2007an Bagordiko alde berean egin genuen, baina bidean beheitixeago, ezkerraldera. Orain dena itxita dago, eta iratze eta sasiz betea. Ezin da sartu, eta zuhaitz landareak ia ez dira ikusten, haien artean. Baina hola omen da: mendiari utzi behar zaio, bere gisara hazitzen.

• 2006ko Zuhaitz Eguna2006ko Zuhaitz Eguna

Ermitegi aldetik berriz Bagordi aldera. Baina ez lehengo tokira, goitixeago, merenderoa pasa eta handik hirurehun bat metrotara, ezkerraldera. Arrateketa izeneko herri lurretan. Berriz ere egun hotz batean, goiz partean behinpein. Gero epeldu zuen pixka bat, baina gosaltzera Elizondora jaitsi ginen, Merkatu zelaira.

Bizpahiru urte geroago sute bat egon zen alde horretan, eta oraindik badaude arrasto kiskaliak. Baina naturak aintzina egiten du, eta landatutako zuhaitz batzuk ere aintzinera aterako dira, doike.

• 2005eko Zuhaitz Eguna2005eko Zuhaitz Eguna

Bazter guztiak miatu ditugu, baina ez dugu topatu 2004ko Zuhaitz Eguneko argazkirik. Faborez, norbaitek baldin baditu, abisatu. Bitartean, 2005. urtera pasa gara, Ermitegiko azkena. Langile talde guzia, lana akitu eta gero, gosaltzeko prest.

• 2003ko Zuhaitz Eguna2003ko Zuhaitz Eguna

Abaila lanean. Argazki honetan Ermitegiko bertze aldea ikusten da. Malda belartsua, baina zuhaitz gutxi. Gaur egun, zortzi urteren buruan, itxura hobea du, eta urteekin hobetzen joanen da. Hats luzeko lasterketa da, eta emaitzak ez dira urte batetik bertzera nabaritzen.

• 2002ko Zuhaitz Eguna2002ko Zuhaitz Eguna

Ermitegira ere bortz urtetan segidan joan ginen, 2001etik 2005era. Argazkian ikusten ahal denez, landaketak egin genituen maldan eta inguruan lur gorriz zen nagusi. Aitor mendizainak hainbat argibide eman zizkigun, bai aurreko astean, Ikastolan, bai mendian berean.

• 2001eko Zuhaitz Eguna2001eko Zuhaitz Eguna

XXI. mende berrian Bagorditik Ermitegira pasa ginen, Santa Engrazia baselizatik goitixeago. Eta landaketa toki berriak eguraldi txarrarekin hartu gintuen, elurra eta guzti.

• 2000ko Zuhaitz Eguna2000ko Zuhaitz Eguna

Landare bana hartu, aitzurra, haur bakoitzaren txapa, markatutako tokiak bilatu, zuloa egin, gehiago sakondu, landatu... Gehien-gehienok ere gutixko dakigu basozaintzaz, baina gure-gurea egiten dugu basoa zaindu beharra dagoela.

• 1999ko Zuhaitz Eguna1999ko Zuhaitz Eguna

Haur txiki eta haundiak eta, irakasle eta gurasoekin batean -argazkietan ikusiko denez- osaba-izebak animatzen dira, aitatxi-amatxiak, lagunak...

• 1998ko Zuhaitz Eguna1998ko Zuhaitz Eguna

Ikuspegi honetan hobe ikusten da Bagordiko inguru hori, zein den, eta nola zegoen. Eta zer egun ederrak tokatu zitzaizkien lehen urte haietan! Otsaila-martxoan egiten dela kontutan hartuta.

• 1997ko Zuhaitz Eguna1997ko Zuhaitz Eguna

Jakina, ez da gure emaitza hutsa izan. Jende aunitzen lanari esker zaintzen da natura eta herri lurrak. Gure ekarpena txiki eta xumea da, baina balio afektibo handikoa.

• 1996ko Zuhaitz Eguna1996ko Zuhaitz Eguna

Bagordiko Tiro-zelaia pasa, malda beheiti, goiti, eta eskuinaldean, Sobre izeneko derminoan egin ziren 1996 eta 2000. urteen arteko Zuhaitz egunak. Orain inguru hori ikusi eta gezurra dirudi hain soilduta zegoela, garai hartan.

<< . . .19 20 >>